Miesięczne Archiwum: wrzesień 2022

Nowy gość w WTZ

Dziś Rafał przyprowadził do naszego Warsztatu Terapii Zajęciowej kolejnego gościa. Gość był niezwykły i WIEEELKI jak słoń . Bo to był właśnie słoń. Był żółty i nazywał się Lotek. . Wszystkim nam poprawił humor:...

Kropki i kropeczki.

15 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kropki. Nasz Warsztat świętował z tej okazji tydzień później, bo kalendarz z wydarzeniami mamy pełny i nie sposób było zorganizować imprezę w dniu 15.09. Na obchody wszyscy, którzy mieli...

Odwiedziny w pracowni

Dziś pracownię poligraficzna odwiedził nietuzinkowy gość. Jacek przyprowadził ze sobą „zonka”. Mamy tylko nadzieję, że kot nie zadomowi się tutaj na stałe, a wszystkie prace nie będą kończyły się „zonkiem”!

Cetniewo – dzień piąty

Wszystko co dobre, to się szybko kończy. Dziś wracamy do domu. Władysławowo płacze za nami. Ładujemy się do autokaru w ulewnym deszczu, ale do Słupska dojeżdżamy przy pełnym słońcu. Kto z nami nie był...

Cetniewo- dzień czwarty

Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem wycieczek w grupach : część z nas wybrała się na Półwysep Helski podziwiać wodę naraz po obu stronach pędzącego pociągu i inne atrakcje, część uczestników zawędrowała do Pucka. Popołudnie...

Cetniewo -dzień trzeci

Dziś odbyliśmy wycieczkę w czasie. W pół godziny przejechaliśmy 1000 lat wstecz i znaleźliśmy się w średniowiecznej osadzie gdzie poznaliśmy codzienność tubylców. Jak lepili garnki , jak ciosali łódki (dłubanki), jak przędli i tkali...

Cetniewo – dzień drugi

Dzień spacerów po pięknej i zadbanej plaży , aż do portu we Władysławowie. Po drodze spotykamy mnóstwo bud z pamiątkami i nie tylko . Na pewno coś kupimy na pamiątkę najbliższym , ale jeszcze...

Cetniewo – dzień pierwszy

Jesteśmy na miejscu. Teren piękny i rozległy . Morze mamy tuż za płotem . Budynki, w których zamieszkaliśmy sprawiają wrażenie średniowiecznych zamków z basztami i obronnymi blankami. Po rozpakowaniu obiadokolacja i spacer po mieście.

Wyjeżdżamy na wycieczkę

Nadszedł wreszcie długo wyczekiwany przez wszystkich uczestników dzień . Wyjeżdżamy na coroczną wycieczkę. Tym razem do Władysławowa, do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich. Standard obiektu jak mało gdzie. Jest nawet basen. Mamy nadzieję , że pogoda...